10/21/2014

Co i jak?

Tak, doszło do tego, proszę państwa! Zakończyłam L.A. Story i zaczęłam coś nowego. To COŚ możecie przeczytać tu:


Chyba nie muszę pisać, jak bardzo będę szczęśliwa, jeśli tam zajrzycie. Zapraszam :)

Dalej! No, kurde, no.
DZIĘKUJĘ ♥
Wszystkim, którzy tu ze mną byli, co czytali, wspierali, komentowali, oceniali, chwalili... Jestem niesamowicie wdzięczna. Kocham Was :)

W ogóle patrzcie, screen sprzed kilku dni:

Aha, no i jeszcze jedna kwestia. Parę osób się pytało, no to wypada coś wspomnieć. Sweet Pain BĘDZIE kontynuowane. Nie teraz, ale będzie, przysięgam. Na pewno coś w połowie listopada dodam, bo... Bo będzie okazja xD 

Cóż, kochani. Jeszcze raz poproszę Was o zajrzenie na nowego bloga i... Pożegnam się. Piosenką. Pisaną nocą.



Hugs, Rocky.

11 komentarzy:

  1. Rocky, pozwól, że znowu się rozryczę. Ja kochałam L.A. Story... ;__; Ale dobrze chociaz, że Sweet Pain będzie kontynuowane, a co ważniejsze - założyłaś nowego bloga! Już na niego lecę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhuh, nie rycz, błagam :C
      Mam nadzieję, że się na nowym spodoba, no! :3

      Usuń
  2. Jutro skomentuję, Haniu. ;___;
    Ale bardzo mi się podobało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekaj na mnie jutro, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Ja sama mam czasem wątpliwości czy uda mi się skończyć opowiadanie. No i może na reszcie będę z Tobą od początku opowiadania. Nie śpiesz się za bardzo z kontynuacją Sweet Pain, bo muszę nadrobić zaległości, których jest spoooorooo... XD Powodzenia na tym drugim blogu. W końcu tam zajrzę. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uh, Roxy, miło, że wpadłaś :3 Ja poczekam, także spokojnie, haha!

      Usuń
  5. Gratulacje kochana, gratulacje siostro! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZEMU KOJARZY MI SIĘ TO Z GRATULACJAMI ZAJŚCIA W CIĄŻĘ XD
      Nieważne.
      Hahaha!
      Dziękuję, dziękuję! ♥

      Usuń
    2. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD

      Usuń