8/31/2014

Odbiór!

Ymm, wróciłam.
No to może po kolei, żebym się nie pogubiła:
Po pierwsze! Nie mam zielonego pojęcia kiedy będzie nowy rozdział, ani jakiego opowiadania. Kiszę w sobie pomysły od trzech tygodni, i mam w głowie lekkie zamieszanie xD Ale no w tym tygodniu na pewno, może jutro, a może we wtorek...
Po drugie! Przepraszam za wszelkie zaległości na Waszych cudownych blogach! Zaraz się zabieram za nadrabianie, przysięgam uroczyście :_:
Po trzecie! Dziękuję, że tak ciepło przyjęliście powrót Sweet Pain. Naprawdę byłam wyjątkowo przekonana, że ten chory wymysł nie trafi do Waszych gustów, a tu taka niespodzianka. Dzięki :)
Po czwarte! Kochana Chelle, kochana Faith... TYLER JEST MÓJ! xD
Po piąte! Dochodzi dziewiąta ostatniego dnia wakacji i ogólnie wszyscy jesteśmy załamani, czyż nie? A więc na osłodę życia i poranka, daje wam uroczy (najbardziej nietrafiony przymiotnik w dziejach tego bloga, ale nie spałam całą noc i mój mózg pracuje na najniższych obrotach) utwór Black Sabbath! (jak coś Sabbathów może być urocze, ja sama tego nie czaję xD) A więc cokolwiek by się działo, i jakkolwiek by było źle, pamiętajcie: wróżki noszą glany!


Zostawiam was z tym Osbournowo-Iommiowo-Geezerowo-Wardowym akcentem (co ja mam z tymi przymiotnikami, ja sama nie wiem :_:) i życzę miłego dnia!

Hugs, Rocky.


15 komentarzy:

  1. Kochana Rocky... TYLER JEST MÓJ I TYLKO MÓJ!!! XD
    No i nareszcie wróciłaś! Jak było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MÓJ, MÓJ, MÓJ! I KONIEC.
      Nie no ogólnie było zajebiście, hihi. I ciepło. Wracam do Polski, a tu brrr :_:

      Usuń
    2. Hahaha no chyba nie, moje drogie. STEVEN PIEPRZONY TYLER NALEŻY TYLKO DO MNIE! MA JAK BYK WYTATUOWANE NA TYŁKU "CHELLE" :D

      Usuń
    3. Pffy, a nie, bo "FAITH", kochana Chelle. On kocha tylko mnie, rozumiecie? A Wy sobie możecie gadać, moje drogie. My ze Stevenem i tak wiemy, jak jest naprawdę. XD

      Usuń
    4. Chelle, kochana, może załatwić Ci jakieś okularki? xD Teraz patrze i nic Steven na dupie nie ma. Hm. A to ci zagadka xDxD
      Możemy se gadać? O nie, Faith, o nie. To ty sobie możesz gadać! W sumie Chelle, Ty też xD
      Gdyż,.. STEVEN JEST MÓJ, MÓJ I TYLKO MÓJ!

      Usuń
    5. Patrzyłaś na tyłek mojego faceta?! XD
      Właśnie zaznaczę - MOJEGO i Steven to potwierdzi!
      A teraz, wybacz Rocky za ten spam.

      Usuń
    6. MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO MOJEGO !
      NO.
      Jebać spam, post jest taki, że w sumie można trochę pospamować XDXD

      Usuń
    7. A jak wyjaśnicie to, że jesteśmy ze Stevenem małżeństwem, hm? XD

      Usuń
    8. Oh, on był po prostu pijany..

      Usuń
    9. Dzięki, Rocky... XD
      I tak jest mój!
      Nie Twój i nie Chelle, tylko MÓJ!

      Usuń
    10. MÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓJ
      xD

      Usuń
  2. Rocky! Wybacz za brak komentarzy! Poprawie sie!
    Tak, jestesmy zalamani i ani psychicznie, ani fizycznie nie jestesmy gotowi (przynajmniej ja, bo tak wyjechalam z tym “my“) na nowy rok szkolny.
    Ozzy po pijaki moze nawet isc na koncert Chopina i okaze sie, ze Chopin bedzie gral na pianinie przeboje Deep Purple! XD
    U mnie krotki dodatek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego wybaczać, nie każdy ma czas, nie xD
      Myślę, że 'My' się tu jak najbardziej nadaje :_:
      Haha Chopin i Deep Purple, to Ci powiem, że chętnie bym posłuchała! Wpadnę do Ciebie, już niebawem :)

      Usuń
  3. Jesztem jesztem.
    No to zapraszam na co najmniej trzy rozdziały u mnie, o ile dobrze liczę. xD

    OdpowiedzUsuń